بخش دوم

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

تک باربی متخصص در ارائه مشاوره لاغری موضعی

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

روز دوم

این وعده های غذایی روز دوم است که بالغ بر 1200 کالری دارد.

صبحانه:

  • یک تکه نان تست.
  • یک تخم مرغ آب پز
  • نصف موز
  • یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

ناهار:

  • یک تخم مرغ آب پز
  • یک تکه پنیر
  • .5 کراکر نمکی
  • یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

شام:

  • دو هات داگ
  • نصف کاسه هویج و نصف کاسه کلم بروکلی
  • نصف موز
  • نصف پیاله بستنی وانیلی

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

روز 3

در اینجا برنامه برای روز سوم آورده شده است ، که بالغ بر 1100 کالری دارد.

صبحانه:

  • یک تکه  پنیر چدار
  • 5 کراکر نمکی
  • یک سیب کوچک
  • یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

ناهار:

  • یک تکه نان تست
  • یک تخم مرغ ، به هر حال که دوست دارید پخته شده است
  • یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

شام:

  • یک پیاله ماهی تن
  • نصف موز
  • یک پیاله بستنی وانیلی

تا زمانی که هیچ کالری از قند یا خامه اضافه نکنید ، می توانید به اندازه قهوه و چای میل کنید همچنین  آب زیادی بنوشید.

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

4 روز باقی مانده

هفته باقیمانده از برنامه  نیز شامل رژیم گرفتن است.میان وعده ها مجاز هستند و هیچ محدودیتی در گروه های غذایی وجود ندارد. با این حال ، به شما توصیه می شود که اندازه های خود را محدود کرده و کل کالری دریافتی را زیر 1.500 در روز نگه دارید.

شما می توانید لیستی از وب سایت ها و برنامه ها را برای پیگیری میزان کالری دریافتی خود در این مقاله پیدا کنید.هیچ قانون دیگری برای 4 روز رژیم باقی مانده وجود ندارد.

ادامه

سه  روز اول رژیم غذایی دارای یک منوی تنظیم شده است ، در حالی که 4 روز دیگر محدودیت کمتری دارند. شما هنوز هم به مدت 4 روز باقی مانده به خوردن  غذلی سالم و محدود کردن کالری توصیه می شوید.

خوردن غذا بیشتر مجاز است

تعویض مواد غذایی در مرحله 3 روزه برای افرادی که دارای محدودیت در رژیم غذایی هستند مجاز است اما وعده ها باید همان کالری را داشته باشند.به عنوان مثال ، اگر آلرژی به بادام زمینی دارید ، می توانید کره بادام زمینی را با کره بادام تعویض کنید.

اگر گیاهخوار هستید نیز می توانید  تن ماهی با مقداری بادام را جابه جا کنید.

از همه مهم تراین است که کالری ها یکسان باقی می مانند. اگر برنامه غذایی را از هر طریق تغییر دهید ، باید کالری حساب کنید.

آیا رژیم غذایی نظامی مبتنی بر شواهد است؟

هیچ مطالعه ای در مورد رژیم غذایی نظامی نشده است. با این حال ، یک فرد متوسط به احتمال زیاد به دلیل محدودیت هفتگی کالری ، چند پوند از دست می دهد.اگر کالری کمتری نسبت به کالری مصرفی  وارد بافت چربی شود ، چربی را از دست می دهید.

دوره زمانی

با این حال ، طرفداران  این رژیم غذایی ادعا می کنند که به دلیل “ترکیب مواد غذایی” در برنامه وعده غذایی ، دارای خاصیت کاهش وزن خاصی است و رژیم غذایی مناسب برای لاغری می باشد . گفته می شود این ترکیبات باعث افزایش متابولیسم شما و سوزاندن چربی می شوند ، اما شواهد این ادعاها وجود ندارد.

قهوه و چای سبز حاوی ترکیباتی هستند که می توانند سوخت و ساز بدن را کمی افزایش دهند ، اما هیچ ترکیب غذایی شناخته شده ای برای انجام این کار وجود ندارد .

و اگر به کلیه غذاهای موجود در برنامه غذایی توجه کنید ، به نظر نمی رسد رژیم غذایی چربی سوزی باشد.غذاهای سرشار از پروتئین ، سوخت و ساز بدن را بیشتر از سایر غذاها تقویت می کنند .

اما بیشتر وعده ها در  برنامه غذایی نظامی از پروتئین کم و کربوهیدرات زیاد است که ترکیب بدی برای کاهش وزن است.برخی افراد همچنین ادعا می کنند که این رژیم فواید سلامتی مشابهی با روزه داری  منظم دارد. با این حال ، هیچ روزه ای در رژیم غذایی دخیل نیست ، بنابراین این نادرست است.

 

 

منبع:

 

 

 

دسته‌ها: اخبار لاغری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *