لاغری بدون رژیم

کاهش وزن بدون رژیم غذایی

لاغری بدون رژیم : مطمئناً اگر بخواهید می توانید  وزن خود را کاهش دهید. رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که به شما در لاغری کمک می کنند اما احساس گرسنگی و سختی را همراه خواهند داشت.

 

در کل بهتر است به تدریج وزن کم کنید و بسیاری از کارشناسان می گویند شما می توانید این کار را  بدون اینکه “رژیم غذایی”  داشته باشید انجام دهید.

 در عوض ، نکته اصلی ایجاد تغییرات ساده در سبک زندگی شما است.

یک پوند چربی – برابر با 3500 کالری است. با سوزاندن 500 کالری در روز از طریق تغییرات رژیم غذایی و ورزش ، می توانید هفته ای حدود یک پوند(نزدیک نیم کیلو) از دست بدهید.

 اگر فقط نیاز به حفظ وزن فعلی خود دارید ، سوزاندن 100 کالری در روز کافی است تا از 2 تا 1 پوند اضافی که بیشتر بزرگسالان در هر سال به وزن خود اضافه می کنند ، خودداری کنید.

 یک یا چند مورد از این راهکارهای ساده و بی دغدغه برای کمک به کاهش وزن بدون انجام یک “رژیم غذایی”:

لاغری بدون رژیم

لاغری بدون رژیم

هر روز صبحانه بخورید

 یکی از این عادت ها که برای بسیاری از افرادی که وزن خود را از دست داده اند ویا وزن خود را حفظ می کنند ن ، خوردن هر روز صبحانه است.

الیزابت ، نویسنده راهنمای Pocket Idiot در مورد هرم جدید مواد غذایی می گوید: “بسیاری از مردم فکر می کنند پرش از صبحانه یک راه عالی برای کاهش کالری است ، اما آنها معمولاً در طول روز بیشتر به خوردن غذا می پردازند.”

تحقیقات نشان می دهد افرادی که صبحانه می خورند BMI های کمتری نسبت به افرادی که از خیر صبحانه می گذرند دارند و عملکرد بهتری  نیز در مدرسه ومحل کار خواهند داشت.

لاغری بدون رژیم

لاغری بدون رژیم

آشپزخانه را در شب ببندید

 زمان هایی را برنامه ریزی کنید تا از خوردن غذا خودداری نمایید ، بنابراین در هنگام تماشای تلویزیون مجبور نخواهید شد میان وعده های چرب و پرنمک مصرف کنید.

 وی ادامه داد: “یک فنجان چای میل کنید ، روی یک تکه آب نبات یا شکلات بخورید یا اگر میخواهید چیز شیرین بعد از شام بخورید یک تکه کوچک بستنی می تواند مناسب باشد ،، اما بعد از آن دندان های خود را مسواک بزنید تا دوباره هوس خوردن نکنید.

بهترین روش های لاغری موضعی در مدت زمان کوتاه

آب میوه و سبزیجات

نوشیدنی های قند دار روی کالری تأثیر می گذارند اما مانند غذاهای جامد گرسنگی را کاهش نمی دهد. عطش خود را با آب ، آب طعم دار با مرکبات ، شیر بدون چربی یا مقدار کمی از  آب میوه برطرف کنید. در صورت گرسنگی بین وعده های غذایی ، یک لیوان آب سبزیجات مغذی و کم کالری را امتحان کنید تا شما را سیر دارد.

 خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات کم کالری ، پر حجم تر از سایر غذاهایی که چربی و کالری بالاتری دارند ، گوشت را از بشقاب غذایی شما حذف کرده و سبزیجات را جایگزین می کند

 سعی کنید ناهار یا شام را با سالاد سبزیجات یا کاسه سوپ مایع  شروع کنید ، “آشپزخانه خود را با میوه و سبزیجات زیاد پر کنید و در هر وعده غذایی و میان وعده ، از انها مصرف کنید.” “رژیم غذایی شما با ویتامین ها ، مواد معدنی ، گیاهان دارویی ، فیبر غنی می شود ، و اگر محصولات فوق العاده مغذی را داشته باشید ، به شیرینی ها فکر نخواهید کرد “

دسته‌ها: لاغری موضعی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *