تغذیه سالم

رژیم غذایی برای لاغری

رژیم ارتشی در حال حاضر یکی از محبوب ترین “رژیم های غذایی” در جهان است و ادعا می شود به شما در کاهش وزن سریع ، حداکثر 10 پوند (4.5 کیلوگرم) در یک هفته کمک می کند.

رژیم غذایی نظامی یا ارتشی نیز رایگان است، کتاب ، مواد غذایی گران قیمت یا مکمل مورد نیاز برای خرید شما وجود ندارد.

رژیم غذایی برای لاغری

اما آیا این رژیم غذایی در واقع کارایی دارد و آیا ارزش دارد تا امتحان کنید؟

 در این مقاله تمام آنچه شما باید در مورد رژیم غذایی نظامی بدانید توضیح می دهد.

رژیم  غذایی نظامی چیست؟

رژیم  غذایی نظامی ، که رژیم غذایی 3 روزه نیز نامیده می شود ، یک رژیم کاهش وزن است که می تواند به شما برای کاهش 10 پوند در هفته کمک کند.

برنامه این رژیم  شامل یک برنامه غذایی 3 روزه و به دنبال آن 4 روز مرخصی (آف) است ، و چرخه هفتگی بارها و بارها تکرار می شود تا اینکه به وزن هدف خود برسید.

رژیم غذایی برای لاغری

طرفداران رژیم غذایی ادعا می کنند که این برنامه توسط متخصصان تغذیه در ارتش ایالات متحده طراحی شده است تا سربازان به سرعت در صدر جدول قرار گیرند.با این حال ، واقعیت این است که رژیم غذایی وابسته به هیچ نهاد نظامی و دولتی نیست.رژیم  غذایی نظامی چندین نام دیگر از جمله رژیم دریایی ، رژیم غذایی ارتش و حتی رژیم غذایی بستنی را نیز داشته است.

ادامه

رژیم  غذایی نظامی یک رژیم لاغری کم کالری است که گفته می شود فقط در یک هفته باعث کاهش چشمگیر وزن می شود.

این برنامه ی غذایی چگونه کار می کند؟

رژیم غذایی 3 روزه در حقیقت طی یک دوره 7 روزه به 2 مرحله تقسیم می شود.برای 3 روز اول ، شما باید یک وعده غذایی کم کالری را برای صرف صبحانه ، ناهار و شام دنبال کنید. میان وعده های اصلی غذایی هیچ میان وعده ای وجود ندارد.

کل کالری دریافتی در این مرحله تقریباً 1100-1400 کالری در روز است.این بسیار کمتر از میانگین مصرف بزرگسالان است ، اما شما می توانید کالری مورد نیاز خود را با استفاده از ماشین حساب بررسی کنید.

برای 4 روز باقی مانده از هفته ، به شما توصیه می شود که غذاهای سالم بخورید و همچنان کالری خود را کم نگه دارید.طرفداران  این رژیم غذایی  ادعا می کنند شما می توانید رژیم غذایی را چندین بار تکرار کنید تا اینکه به وزن هدف خود برسید.

برنامه غذایی

این برنامه غذایی 3 روزه در رژیم غذایی است.

روز اول

این برنامه غذایی برای روز 1 است و این مقدار در حدود 1400 کالری است.

صبحانه:

یک تکه نان تست با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

.نصف گریپ فروت

یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

ناهار:

یک تکه نان تست

نصف یک تن.

یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری)

شام:

یک وعده 3 تکه (85 گرم) گوشت با یک پیاله لوبیای سبز

یک سیب کوچک

نصف موز

یک پیاله بستنی وانیلی

 

(رژیم غذایی برای لاغری)

 

 

منبع:

 


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *