چگونه چربی صورت و گونه خود را از کم کنیم

این نگاه وسوسه انگیز است که به بدن خود نگاه کنید و همه جزئیات را مورد بررسی قرار دهید ، با تمرکز بر مناطقی که می خواهید بیشتر تغییر ایجاد کنید. برای بسیاری ، منطقه مورد نظر صورت و چربی های موجود در آن است.

ژنتیک و نوع بدن اهمیت پیدا می کند وقتی مناطقی که چربی اضافی بدن را ذخیره می کنند مورد بررسی قرار گیرند، این چیزی نیست که بتوانید آن را کنترل کنید. بنابراین ، استفاده از رویکردی برای سلامتی کامل بدن ، بهبودی و کاهش وزن مؤثرترین روش برای تغییر شکل صورت شماست.

کاهش چربی صورت و گونه

اجرای روال ورزش صورت ، کارآمدترین استفاده از وقت شما نیست. برای دستیابی به صورتی زیبا و لاغر و لاغری صورت و گونه  که به دنبال آن هستید ، سالم بودن بدن خود را در نظر بگیرید.

دقیقاً مانند اینکه نمی توانید مکانی را انتخاب کنید که بدن شما چربی بیشتری داشته باشد ، نمی توانید مناطقی را انتخاب کنید که بدن شما چربی را از دست می دهد.

 تمرین مقاومتی می تواند به افزایش تراکم عضلات در یک منطقه معین کمک کند ، اما از دست دادن چربی  بیشتر با روال ورزش کلی ، رژیم غذایی و متابولیسم بدن شما ارتباط دارد.

برای خلاص شدن از شر آن گونه های چاق و لاغر شدن از سر تا پا ، این تغییرات  را در سبک زندگی ادغام کنید.

لاغری صورت و گونه

صبحانه را بزرگترین وعده غذایی خود بدانید

اگر می خواهید لاغر شوید ، یک عادت ساده و مؤثر است که صبحانه را به عنوان بزرگترین وعده غذایی روز میل کنید. پس از استراحت شبانه با ضربان قلب تند و بدن در حال استراحت ، بدن شما ترمیم می شود و آماده روز جدید هستید. برای این کار به سوخت نیاز دارید. اینجاست که یک صبحانه سالم و فراوان وارد می شود.

خوردن یک وعده غذایی تغذیه ای کامل با پروتئین ، چربی و کربوهیدرات ها برای صبحانه یک روش مطمئن برای شروع سریع متابولیسم است. اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری صورت و گونه هستید ، این یک بخش غیرقابل مذاکره اززندگی روزمره شماست.

هضم غذا به انرژی زیادی نیاز دارد و وعده های غذایی بزرگتر کالری بیشتری نسبت به وعده های غذایی کوچکتر مصرف می کنند. با این حال ، گاهی اوقات وعده های غذایی کوچکتر ، بیشتر و بهتر باعث رفع گرسنگی می شوند. در هر صورت ، خوردن صبحانه یک روش مؤثر برای جابجایی خون و دستگاه گوارش شما است

کمبود کالری ایجاد کنید

یک قاعده اساسی برای کاهش وزن این است که شما باید کالری بیشتری را از  مقدار مصرف خود بسوزانید. این بدان معناست که بدون کمبود ، شما وزن را حفظ یا کمتر خواهید کرد.در مورد اندازه گیری مواد غذایی و شمارش کالری نیازی به عصبی شدن نیست.

به طور کلی رعایت چند عادت سالم می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند:

  • هفته ای چهار تا پنج بار ورزش با شدت بالا مانند تمرین مدار(کار با طناب) را درگیر کنید.
  • وعده های غذایی خود را تحت کنترل نگه دارید. فقط تا زمانی که سیر شوید اما نه تا پرشدن معده بخورید.
  • برای دریافت هر وعده غذایی چربی ، کربوهیدرات و پروتئین موجود در بشقاب خود را هدف بگیرید.
  •  آگاهانه ، آهسته بخورید و از هر گونه قاشق لذت ببرید.
  • شبها دیروقت غذا نخورید

اصولاً مطمئن شوید که مرتباً ورزش می کنید و آگاهانه غذامی خورید. اجازه ندهید که یک برنامه شلوغ و پراسترس باعث شود در وعده ی غذایی شما موثر باشد. غذا خوردن ناشی از استرس یکی از دلایل عمده مصرف بیش از حد است. خوشبختانه ، فعالیت روزانه می تواند ذهن شما آرام کند و  از این امر جلوگیری کند

 

 

 

 

منبع:هلس لاین

دسته‌ها: لاغری موضعی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *